Jahapp..

Vi gör ett försök :)

De som känner mig vet att mina djur har en stor plats i mitt liv. Mina underbara 4-benta vänner.

Oliver, runt 7 år, hittekatt på stadiga 7 kg.
Dominic, 9 år, belgisk hare.
Freja , 5 år , "hittehund" , dobermann korsning.
Mao , 1,5 år , hittekatt mer vild än tam.
Kenta , 16 mån , ridgeback och ngn % shäfer.
Mr. Bogini , f. 2006 d. 2010 , min fina stjärna som vandrat vidare, halvblod.

Många av mina djur har blivit övergiva.. lämnade att dö av sin förra "ägare".
De har vart med om så mycket hemskheter som bara de själva vet om.. och ändå är så otroligt tillgivna och snälla.
Varför jag satte ägare inom " är för att jag tycker att det är fel ord ; ledsagare, beskyddare och vän är ett bättre.


Kommer att skriva om mitt liv tillsammans med dessa stjärnor. Dom är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

Hoppas operationen gick bra med Kenta! Lycka till.

Kram Maria

2011-01-22 @ 09:55:33
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0